Klantenservice

  • Levering en afhalen
  • Garantie en retourneren
  • Bestellen en betalen
  • Mijn account
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Vestiging & openingstijden
  • Herroepingsformulier
  • Algemene leveringsvoorwaarden
  • Coronavirus Update
  • Cookiebeleid (EU)

Hier kunt u de meest gestelde vragen vinden over bestel mogelijkheden en betaalopties.

Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neem contact met ons op.

Betalingen

Webshop
Bij onze webshop kunt u zelf kiezen hoe u wilt betalen. U kunt u betalen via iDeal (Nederland), Bancontact (België), Sofort (Duitsland), PayPal of creditcards van VISA of Mastercard. Daarnaast is het bij sommige vrachtzendingen mogelijk om te pinnen bij de chauffeur (alleen in Nederland) bij aflevering van de bestelling.

Vestiging
In de vestiging kunt u contant betalen of pinnen. Voor vaste, zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te bestellen, eventueel via automatisch incasso, zowel online als in de vestiging. Betalen in termijnen is niet mogelijk.

Het betalen op rekening is mogelijk voor vaste, zakelijke klanten. Het is eventueel ook mogelijk om via automatisch incasso uw bestelling af te ronden. Betalen in termijnen is niet mogelijk.

In aanmerking komen voor het bestellen op rekening? Neem contact met ons op.

Uw order is dan helaas niet verwerkt, u zult ook geen orderbevestiging ontvangen. De order kan opnieuw geplaatst worden. Bij vragen kunt contact opnemen met onze klantenservice.

Na aflevering van de producten op locatie of in de vestiging ontvangt u een mail met uw factuur in uw inbox. Let erop dat onze facturen in de spam box terecht kunnen komen.

Klopt er iets niet aan de factuur? Neem contact op met de klantenservice of uw vestiging, dan kijken wij of we dit nog voor u kunnen wijzigen.

Een bestelling plaatsen

Het plaatsen van een bestelling kan via onze webshop, bij ons op de vestiging in Andelst, telefonisch of per e-mail. Bekijk hieronder per mogelijkheid hoe u de bestelling plaatst.

Voor het plaatsen van een bestelling op VBO Tech is een account noodzakelijk. Selecteer de gewenste producten en vervolgens volgt u de stappen in de winkelwagen.

Hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Wij helpen graag! Neem contact met ons op via ons contactformulier.

Een bestelling wijzigen kan zolang het artikel ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem contact met ons op via het contactformulier om uw bestelling te wijzigen.

Soms is een artikel al verzonden voor het wijzigingsverzoek binnenkomt. Uiteraard kunt u uw bestelling dan opnieuw plaatsen en het foutieve artikel retourneren. Via het online retourformulier kunt u uw bestelling retourneren.

Een bestelling annuleren kan zolang het artikel ons magazijn nog niet verlaten heeft. Neem contact met ons op via het contactformulier om uw bestelling te annuleren.

Soms is een artikel al verzonden voor het annuleringsverzoek binnenkomt. Uiteraard kunt u het artikel dan retourneren. Via het online retourformulier kunt u uw bestelling retourneren.