Klantenservice

  • Levering en afhalen
  • Garantie en retourneren
  • Bestellen en betalen
  • Mijn account
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Vestiging & openingstijden
  • Herroepingsformulier
  • Algemene leveringsvoorwaarden
  • Coronavirus Update
  • Cookiebeleid (EU)

Maatregelen omtrent het Coronavirus

Ook wij moeten extra maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat de gezondheid van onze medewerkers, klanten en onze organisatie niet in gevaar loopt. We houden de ontwikkelingen omtrent het Coronavirus goed in de gaten en houden ook jullie op de hoogte met de laatste updates. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers zijn voor VBO Tech de prioriteit.

Online kunt u natuurlijk 24/7 bij ons terecht. Daarnaast is onze vestiging geopend op de normale openingstijden. We brengen u hieronder graag op de hoogte met de door ons opgestelde maatregelen die we hier hanteren.

Laatste update

Onze vestigingen zijn gewoon open. Wel vragen wij onze klanten goed op te letten en onze vestigingen niet te bezoeken bij gezondheidsklachten welke Corona gerelateerd (kunnen) zijn. We helpen u graag, maar denken aan de gezondheid van onze klanten en medewerkers. We hebben dan ook extra hygiëne maatregelen getroffen:

  • We schudden geen handen bij aankomst en houden minimaal 1,5 meter afstand.
  • Desinfecteer uw handen alvorens een bezoek aan onze vestiging
  • We vragen u als klanten alleen (zonder gezelschap) naar de vestiging te komen
  • Betaal zoveel mogelijk met een pinpas of smartphone (als u niet kunt pinnen, vragen we u om het geld op de kassa te leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken)

Zoals gewoonlijk kunt u al onze producten online bestellen. Onze webshop is 24 uur per dag open en bij vragen of advies kunt u altijd contact opnemen via onze live chat, e-mail, WhatsApp of telefonisch.

Onze bezorgservice blijft onveranderd. De pakketservice waar wij mee werken bezorgt zoals u dat gewend bent. De bevoorrading van ons distributiecentrum verloopt nu zoals gebruikelijk. Uiteraard brengen wij u op de hoogte wanneer er veranderingen plaatsvinden.

Onze klantenservice is goed bereikbaar, u kunt op diverse manieren contact opnemen. Het kan zijn dat onze klantenservice wegens iets beperkte bezetting enige vertraging oploopt bij het beantwoorden van uw vragen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat we u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. We vragen uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en eventuele nodige aanpassingen.

  • Wij houden ons aan de richtlijnen die het RIVM stelt. Mochten deze veranderen dan nemen wij passende maatregelingen.
  • Nieuwe acties en maatregelingen zullen wij z.s.m. op deze pagina publiceren.
  • Wij doen er alles aan om de hygiëne en gezondheid op het hoogste niveau te houden, dit geldt in de vestigingen, ons hoofdkantoor en distributiecentrum.
  • Persoonlijk advies vinden wij belangrijk, en dat doen we waar mogelijk graag en op gepaste afstand.